U hebt niets in uw winkelwagen.
Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:
Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.
Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode
We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij kanohandel.nl. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Het product dient compleet te zijn en in een deugdelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. De afkoelingsperiode van 14 dagen geldt uitsluitend voor consumenten.
Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
Defect of verkeerd product
Mocht u een defect product hebben ontvangen of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice e-mail naar info@kanohandel.nl
Retourprocedure
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice!
Retouradres
U kunt uw product(en) retour sturen naar:
kanohandel.nl
Het west 12
9216 XE Oudega
Kosten bij retourneren
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij:
Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In bovenstaande gevallen stort kanohandel.nl verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.
Voorwaarden bij retourneren of ruilen
Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen: