Opzoek naar?

Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Uw account



Ruilen en retourneren

Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:

  1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
  2. Er is een defect of verkeerd product geleverd
  3. De levering is tijdens transport beschadigd
  4. Een product is binnen de garantie termijn defect gegaan

Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode
We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij kanohandel.nl. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Het product dient compleet te zijn en in een deugdelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. De afkoelingsperiode van 14 dagen geldt uitsluitend voor consumenten.

Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:

  • Artikelen die incompleet zijn
  • Artikelen die beschadigd zijn

Defect of verkeerd product
Mocht u een defect product hebben ontvangen of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice e-mail naar info@kanohandel.nl

Retourprocedure
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice!

  1. Zorg dat u uw (kopie) factuur bijvoegt bij de zending.
  2. Zorg dat u een gedegen klacht omschrijving bijvoegt in geval van een defect product.
  3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd.
  4. Het product voorzien moet zijn van een ingevuld retourformulier
  5. Zorg voor een gedegen verpakking.
  6. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent.
  7. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt.

Retouradres
U kunt uw product(en) retour sturen naar:

kanohandel.nl
Het west 12
9216 XE Oudega

Kosten bij retourneren
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij:

  • Het een kapot product betreft
  • Het een door ons verkeerd geleverd product is

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In bovenstaande gevallen stort kanohandel.nl verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.

Voorwaarden bij retourneren of ruilen

Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:

  • Indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking terug sturen
  • Het product voorzien moet zijn van een kopie van de aankoopfactuur
  • Het product degelijk verpakt dient te zijn

 

Powered by shop4web - Technishe realisatie MeTas